WinUCZ często zadawane pytania
1. Błąd w numerze ewidencji zgłoszenia UC – jak poprawić
- W przypadku objęcia procedurą:
- należy uruchomić program w trybie wyłącznego dostępu do tablic
- na zakładce objęcia procedurą (pozycje objęcia) w oknie głównym programu należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na błędnej pozycji i wybrać opcję “Zmień nr ewid. zgłoszenia UC”.
- W przypadku zamknięcia procedury:
- na zakładce zamknięcia procedury w oknie głównym programu należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na błędnej pozycji i wybrać opcję “Zmień nr ewid. zgłoszenia UC”.
2. Problemy z nieprawidłową ilością wydanego towaru.
Może zdarzyć się, że w programie pojawią się błędy w informacjach o stanach towaru lub wydaniach. W tym przypadku należy :
- Wykonać kopię zapasową danych programu (“Narzędzia → Konserwacja bazy → Twórz kopię zapasową”) i skontaktować się z biurem obsługi klienta.