Główna / Pomoc / WinUCZIB często zadawane pytania

WinUCZIB często zadawane pytania

WinUCZ często zadawane pytania

1. Błąd w numerze ewidencji zgłoszenia UC – jak poprawić

  1. W przypadku objęcia procedurą:
    • należy uruchomić program w trybie wyłącznego dostępu do tablic
    • na zakładce objęcia procedurą (pozycje objęcia) w oknie głównym programu należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na błędnej pozycji i wybrać opcję “Zmień nr ewid. zgłoszenia UC”.
  2. W przypadku zamknięcia procedury:
    • na zakładce zamknięcia procedury w oknie głównym programu należy kliknąć prawym przyciskiem myszy na błędnej pozycji i wybrać opcję “Zmień nr ewid. zgłoszenia UC”.

2. Problemy z nieprawidłową ilością wydanego towaru.

Może zdarzyć się, że w programie pojawią się błędy w informacjach o stanach towaru lub wydaniach. W tym przypadku należy :

  1. Wykonać kopię zapasową danych programu (“Narzędzia Konserwacja bazy Twórz kopię zapasową”) i skontaktować się z biurem obsługi klienta.

 

Dział pomocy