Główna /
Niemal codziennie zmienia się taryfa celna, bardzo często słowniki kodów dokumentów itp., kilka razy w roku zmieniają się przepisy celne. Aktualizacja oprogramowania daje Państwu pewność, że będą Państwo mieli najnowszą wersję programu, działającą zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez konieczności samodzielnego śledzenia ich zmian. Aktualizacja rozliczana jest w dwóch zamkniętych, półrocznych okresach.
Nowe wersje programów można pobierać po zalogowaniu się do serwisu on-line. Serwis powiadamia o nowych wersjach przez e-mail, po podaniu adresu przez użytkownika. Najkrótszy okres aktualizacji to pół roku. Większość modułów (Intrastat, Rejestr, NCTS itp.) jest aktualizowana w ramach aktualizacji programu. Wyjątki są ujęte w poniższym cenniku.
Formularze zamówienia można pobrać na stronie: Cennik/Zamówienia.
Zamówienia prosimy składać e-mailem aktualizacja@huzar.pl.
Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć obowiązującą stawkę podatku VAT. Przedstawione kwoty mają zastosowanie przy standardowej obsłudze: faktura VAT z 14-dniowym terminem płatności przesyłana przez e-mail w formacie PDF, zastosowanie wzorców umów Huzar Software oraz obsługa wg aktualnej treści Umowy licencyjnej oraz Warunków aktualizacji i wsparcia technicznego,
Podane niżej ceny dotyczą pakietu standardowego.
Pakiet rozszerzony: pakiet standardowy + 15% + Składnica Dokumentów w cenie.
Pakiet korporacyjny: cena ustalana jest indywidualnie.
W ramach pakietów rozszerzonego i korporacyjnego dostępna jest określona liczba pakietów godzin na prace programistyczne. Pakiety wykorzystywane są w całości (do 4 godzin na pakiet). Niewykorzystane pakiety nie są przenoszone na kolejne półrocze. Liczba pakietów nie zależy od ilości aktualizowanych modułów dedykowanych. Liczba pakietów może być negocjowana.
Wznowienie. W przypadku chęci wykupienia aktualizacji po przerwie w aktualizowaniu programu trwającej dłużej niż jeden rok firma Huzar Software do ceny bieżącej aktualizacji dolicza opłatę za wznowienie, określaną indywidualnie, jednakże nieprzekraczającą ceny rocznej aktualizacji. Wznowienie programu jest możliwe do 7 lat wstecz.
| Programy |
| Aktualizacja WinSAD | |
| pierwsze stanowisko | 1716 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 1608 zł /pół roku |
| Aktualizacja WinSkład wraz z obsługą RPS | |
| pierwsze stanowisko | 1944 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 1746 zł /pół roku |
| Aktualizacja WinUcz wraz z obsługą RPS | |
| pierwsze stanowisko | 2142 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 1944 zł /pół roku |
| Aktualizacja MagCS | |
| każde stanowisko | 792 zł /pół roku |
| Aktualizacja Akcyza | |
| pierwsze stanowisko | 828 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 750 zł /pół roku |
| Aktualizacja HuzarSENT | |
| pierwsze stanowisko | 1476 zł / cały rok |
| kolejne stanowiska* | 888 zł / cały rok |
| Aktualizacja Intrastat | |
| pierwsze stanowisko | 546 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 486 zł /pół roku |
| sieć do 5 stanowisk | 1458 zł /pół roku |
| Aktualizacja MiniIntrastat | |
| pierwsze stanowisko | 378 zł /pół roku |
| kolejne stanowiska* | 246 zł /pół roku |
| Moduły |
| Aktualizacja Składnica Dokumentów | |
| każde stanowisko | 324 zł /pół roku |
| Aktualizacja Zlecenia | |
| każde stanowisko | 324 zł /pół roku |
| API | |
| usługa | 2998 zł /miesiąc |
| Aktualizacja Terminator | |
| każde stanowisko | 840 zł /pół roku |
| Aktualizacja SGS | |
| każde stanowisko | 936 zł /pół roku |
| Moduły i konwertery dedykowane | |
| aktualizacja modułu** | ustalana indywidualnie (od 1488 zł na pół roku) |
* cena za jedno, kolejne stanowisko. W przypadku 2 lub więcej pojedynczych stanowisk wszystkie liczone są jako ‘kolejne stanowiska’.
** Zamówienie aktualizacji na konwertery dedykowane jest gwarancją współdziałania modułu z innym naszym aktualizowanym oprogramowaniem. W przeciwnym wypadku każda zmiana wyceniana będzie indywidualnie.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami opieki autorskiej oraz informacjami dotyczącymi pakietów aktualizacji: zobacz.
| Usługa | Standardowy | Rozszerzony | Korporacyjny | |
|---|---|---|---|---|
| Aktualizacja | Najnowsze wersje oprogramowania | |||
| Dostosowanie oprogramowania do zmian w prawie | ||||
| Wprowadzanie nowości w oprogramowaniu | ||||
| Zapewnienie współpracy z systemami Ministerstwa Finansów | ||||
| Wsparcie techniczne | Pomoc techniczna w dni robocze w godzinach 8-18 | |||
| Niezwłoczne wsparcie działu rozwoju oprogramowania w przypadku awarii | ||||
| Dedykowany konsultant zajmujący się sprawami zgłoszonymi przez klienta | ||||
| Usunięcie wady wpływającej na pracę oprogramowania | 14 dni roboczych | 5 dni roboczych | 3 dni robocze | |
| Procedura zastępcza w przypadku awarii | 3 dni robocze | 4 godziny | 4 godziny | |
| Moduły dedykowane | Zachowanie gotowości do zmian w module | |||
| Zapewnienie współdziałania z programami Huzar-Software | ||||
| Wprowadzenie zmian w module na wniosek klienta | 2 pakiety (do 4 godzin każdy) na pół roku |
5 pakietów (do 4 godzin każdy) na pół roku |
||
| Składnica dokumentów | Możliwość korzystania z najnowszej wersji | |||