Program WinSAD umożliwia przesyłanie odpowiednich dokumentów w wersji elektronicznej bezpośrednio z programu, w formie e-załączników.
Instrukcja dla podmiotów wersja 1.1
Informacje na stronie Krajowej Administracji Skarbowej
Dla dokumentu SAD można utworzyć e-Załączniki, gdy spełnia on określone wymagania:
Opcja tworzenia e-Załącznika jest dostępna w menu kontekstowym, pod prawym przyciskiem na dokumencie SAD:
Operacje AIS → Wyślij dokumenty SAD-u do UC przez e-mail (e-Załączniki) → Wymagania formalne/Na wezwanie UC/Na wezwanie UC (dowolne)
Po wybraniu opcji pojawi się okno umożliwiające przypisanie
Poprzez opcję Magazyn plików można “załadować” do WinSADa wszystkie potrzebne dla tego SADu pliki. Następnie, za pomocą opcji Wybór plików e-załącznika przypisuje się dany plik do kolejnych kodów dokumentów.
Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie wysyłki.
Zatwierdzenie wysyłki przyciskiem OK ostatecznie kończy generowanie i wysyłkę e-Załączników dla danego dokumentu SAD.
Szczegółowo cały proces dodawania e-załączników można obejrzeć tu: